مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-08سياسي

پیگیری مشکلات کارخانه قند قهستان پس از دستور رییس جمهوری


پس از دستور رییس جمهوری در زمینه رفع مشکلات کارخانه قند قهستان برای راه اندازی مجدد پیگیری مشکلات این کارخانه در دستور کار مسوولان خراسان جنوبی قرار گرفت.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ مولوی سید احمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه در دیدار که رییس جمهوری 15 شهریور ماه با مردم شهرستان مرزی درمیان داشت یکی از خواسته هایش که به نمایندگی از مردم از آیت الله رییسی مطالبه کرد تامین شکر مورد نیاز کارخانه قند قهستان برای راه اندازی مجدد آن بود تا زمینه اشتغال آن هایی که بیکار شدند و افراد جویا کار در این شهرستان فراهم شود.

رییس جمهوری هم در این دیدار اظهارداشت: برای ایجاد تولید، باید کارخانه قند قهستان راه اندازی شود و به استاندار خراسان جنوبی دستور داد با حضور فرماندار درمیان و مسوولان مرتبط مشکل این کارخانه را رفع کند.

پیگیری بلافاصله بعد از دستور رییس جمهوری روز گذشته بعد از دستور رییس جمهوری جلسه بررسی مشکلات کارخانه قند قهستان در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد و جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی از پیگیری مشکلات کارخانه قند قهستان با برگزاری نشست های موردی و تخصصی با حضور مدیرعامل این کارخانه و مسوولان متولی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات کارخانه قند قهستان پس از دستور رییس جمهوری

پیگیری مشکلات کارخانه قند قهستان پس از دستور رییس جمهوری