مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 18:502023-09-20بين الملل

هشدار اردن درباره پیآمدهای تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی


وزارت خارجه اردن تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را که آخرین مورد آن یورش نظامیان صهیونیست به شهر جِنین بود، محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه اردن ضمن محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، درباره تداوم خشونت ها هشدار داد.

نظامیان رژیم اشغالگر قدس، شامگاه گذشته و بامداد امروز چهارشنبه با خودروهای زرهی و تک تیراندازها وارد اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری شدند و طی درگیری با جوانان فلسطینی چهار تن از آن ها را به شهادت رساندند.

سنان المجالی سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن بر ضرورت توقف یورش های نظامیان صهیونیست به شهرهای فلسطین تأکید کرد و درباره پیآمدهای تشدید تجاوزات این رژیم که به افزایش خشونت ها منجر می شود، هشدار داد.

بنابر گزارش وبگاه اردنی عمون ، المجالی همچنین بر ضرورت اقدام فوری و موثر جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین تأکید کرد.

وی همچنین حمایت از شهرهای فلسطین در برابر تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و توقف تشدید حملات صهیونیست ها که نقض حقوق بشر و تعهدات این رژیم به عنوان یک رژیم اشغالگر است و نیز توقف فوری حملات علیه ملت فلسطین را ضروری خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اردن درباره پیآمدهای تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی

هشدار اردن درباره پیآمدهای تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی