مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:312023-09-12سياسي

خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با دشمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در جلسه تشریحی اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که با حضور حمیدرضا الله بداشتی، رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور برگزار شد با بیان اینکه اهمیت موضوع بسیج کارگری و نقش آنها در اقتصاد کشور بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار داشت: رهبری با نامگذاری سال ها این را نشان می دهد که ما در حوزه اقتصاد و تولید باید تلاشمان را دو چندان کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی باعث شده است که خدمات انجام شده کمرنگ به نظر بیاید کما اینکه در حوزه های مختلف اقدامات بزرگی انجام شده است، گفت: در سپاه و اقشار مختلف بسیج در حوزه اقتصادی و برای رفع مشکلات همه پای کار هستند، البته ما اقدامات فراتری را می توانیم انجام بدهیم، چرا که فضا مهیا است.

وی با بیان اینکه اگر در برخی موارد دچار افت و خیز می شویم با برنامه ریزی قابل رفع است، گفت: در کلینیک بسیج صنعت مشکلات خیلی از واحدهای صنعتی به ویژه صنایع خورد برطرف شده و به چرخه تولید بازگشته و شاهد امید در قشر کارگر شده ایم.

وی در پایان با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه معیشت کارگران توسط بسیج و سپاه گفت:  بهترین راه مبارزه با دشمن خدمت به مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با دشمن است

خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با دشمن است