مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-04سياسي

حادثه معدن طزره غیر منتظره بود/ ارتقا ایمنی در دستور کار


وزیر کشور با بیان اینکه حادثه معدن طزره دامغان کاملا غیر منتظره بوده است، گفت: ارتقاء شرایط ایمنی این معدن در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی ظهر دوشنبه در حاشیه سفر به دامغان برای بررسی میدانی جان باختن شش معدن چی در معدن طزره دامغان ضمن ابراز تأسف و همدردی با خانواده های جان باختگان انفجار این معدن بابیان اینکه حادثه اتفاق افتاده تونل رزمجاه کاملاً غیر منتظره و غیرقابل پیش بینی بوده است، ابراز داشت: ارتقا شرایط ایمنی این معدن با همکاری شرکت البرز شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه مقررات و ضوابط ایمنی لازم در این معدن رعایت شده است، افزود: این نکته را باید پذیرفت که کار در چنین شرایط کاری همواره با ریسک همراه است و باید وضعیت کار در معادن بیش از پیش بهبود داده شود.

وزیر کشور ضمن بیان اینکه حادثه درست در لحظه تعطیلی معدن و خروج کارگران اتفاق افتاده است، ابراز داشت: طبق گزارش های واصله گاز محبوس شده میان لایه ها باز و بر اثر جرقه پیکور انفجار را رقم زده است.

وحیدی ضمن بیان اینکه امداد رسانی از شب گذشته تا کنون در محوطه کارگاهی به نحو مطلوب صورت گرفته است، تصریح کرد: مسموم شدگان به سرعت مداوا و کار امداد محبوس شدگان حساب شده پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه معدن طزره غیر منتظره بود/ ارتقا ایمنی در دستور کار

حادثه معدن طزره غیر منتظره بود/ ارتقا ایمنی در دستور کار