مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 11:162023-09-08حوادث

تصادف سواری رنو با اتوبوس در ایلام 5 کشته و زخمی برجای گذاشت


محسن ویسی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام، صبح جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 درساعت 4:30 دقیقه بامداد جمعه مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور دهلران به اندیمشک در محدوده روستای بره بیجه (40 کیلومتری شهرستان دهلران ) نیروهای امدادی بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: با حضور نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص گردید راننده اتوبوس به علت خواب آلودگی با یک دستگاه خودروی سورای رنو برخورد داشته است.

  مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام ادامه داد: در این حادثه متاسفانه 4 نفر از سرنشینان سواری در دم جان باختند و یک نفر دیگر مجروح شد.

ویسی خاطر نشان کرد: مصدوم این حادثه یک کودک و تنها بازمانده سرنشینان رنو می باشد که به وسیله آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس گفت: کارشناسان خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ راننده اتوبوس را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سیزدهم شهریور ماه سال جاری نیز تعداد 5 نفر از زائران اصفهانی در تصادف سواری پژو با تانکر در محور مهران به دهلران جان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف سواری رنو با اتوبوس در ایلام 5 کشته و زخمی برجای گذاشت

تصادف سواری رنو با اتوبوس در ایلام 5 کشته و زخمی برجای گذاشت