مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-25سياسي

خدمات خوب دولت به درستی توصیف نشده است


امام جمعه پل دختر اطلاع رسانی در زمینه بیان خدمات دولت سیزدهم را ضعیف توصیف کرد و گفت: خدمات بسیار خوب و شایان ذکری در دولت آیت الله رییسی رقم خورده که انتظار می رود اصحاب رسانه و خبرنگاران در این ایام عملکرد دولت را در پوشش خبری به اطلاع مردم برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: توصیه های نماینده ولی فقیه در استان در بحث انتخابات را باید جدی گرفت که این سفارش ها برای کل شهرستان های لرستان و نصب العین می باشد.

وی افزود: به طور قطع این حرف همه ائمه جمعه لرستان در راستای حضور حداکثری مردم درانتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

امام جمعه پل دختر بر برگزاری انتخابات در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: سلامت انتخابات و حضور حداکثری جهت نا امید ساختن دشمن در این رویداد حائز اهمیت است و مردم ایران اسلامی و به تبع لرستان یک بار دیگر در سالی که در آن قرار داریم با حضور پرشور برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در نظام اسلامی می افزایند.

وی افزود: انتخابات امانت الهی است و عوامل اجرایی باید انتخابات را با جلب اعتماد مردم سالم تحویل دهند که به طور قطع در شهرستان پلدختر این اتفاق خوب رقم خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات خوب دولت به درستی توصیف نشده است

خدمات خوب دولت به درستی توصیف نشده است