مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-04بين الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: آمریکا مهم ترین و نزدیک ترین متحد ماست


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در مورد گزارش های رسانه ای درباره تشدید اختلافات واشنگتن و تل آویو گفت که اختلاف نظر در برخی موارد طبیعی است و آمریکا نزدیک ترین و مهم ترین متحد اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که به تازگی به بحرین سفر کرده است، در مصاحبه با روزنامه بحرینی الایام تاکید کرد آمریکا مهم ترین و نزدیک ترین شریک رژیم صهیونیستی است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در این مصاحبه که امروز (دوشنبه)، منتشر شده است، ابتدا به روابط این رژیم و بحرین پرداخت و مدعی شد روابط دو طرف مبتنی بر نگرشی مشترک برای ثبات شکوفایی تمام منطقه است.

الی کوهن با ادعای اینکه سفر او به بحرین با اهداف اقتصادی و تجاری صورت گرفته، در عین حال، ابراز امیدواری کرد کشورهای دیگری نیز به توافق عادی سازی روابط با این رژیم بپیوندند.

کوهن در این خصوص مدعی شد: پیوستن دیگر کشورها [به توافق عادی سازی روابط] می تواند باعث ایجاد تغییر، ثبات بیشتر و شکوفایی تمام کشورهای منطقه شود.

هیچ کس در جهان بیش از اسراییل به پایان جنگ با فلسطینیان اهمیت نمی دهد .

او در بخش دیگری از اظهاراتش بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و گزارش های سازمان ملل در این باره، این رژیم را دموکراتیک توصیف کرد و مدعی شد که تظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: آمریکا مهم ترین و نزدیک ترین متحد ماست

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: آمریکا مهم ترین و نزدیک ترین متحد ماست