مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-29سياسي

شرکت البرز مرکزی به ریل تولید برگشت


مدیر عامل البرز مرکزی با اشاره به پویایی و فعالیت شرکت ذغالسنگ البرز مرکزی در سالهای گذشته اظهار کرد: به دلایل مختلف چند سالی این مجموعه نتوانست به رسالت ذاتی خود در تولید و ایجاد اشتغال عمل کند.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل البرز مرکزی با اشاره به پویایی و فعالیت شرکت ذغالسنگ البرز مرکزی در سالهای گذشته اظهار کرد: به دلایل مختلف چند سالی این مجموعه نتوانست به رسالت ذاتی خود در تولید و ایجاد اشتغال عمل کند.

اما از پنج سال گذشته با همت نیروهای خدوم و پرتلاش، شرکت ذغالسنگ البرز مرکزی به ریل تولید و فعالیت برگشت و با هدف گذاری مناسب در مسیر رسیدن به قله در حال حرکت است.

نوید نیکو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد این مجموعه پرداخت و به نفش موثر رسانه ها در رسیدن به موفقیت اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری هم در خصوص جهاد تبیین که یکی از کارکردهای رسانه است، تاکید فراوانی دارند.

فعالیت های تولیدی و اجتماعی زیادی در شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی در حال انجام است که بسیاری از این امور برای شهروندان ناشناخته است.

وی با بیان اینکه کارهایی که به عنوان مسئولیت اجتماعی در این مجموعه انجام می شود، برای رضای خداست و منتی بر کسی نیست، تصریح کرد: این شرکت با قدمت و سابقه زیادی که در منطقه دارد، در کنار فعالیت تولیدی، به مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت البرز مرکزی به ریل تولید برگشت

شرکت البرز مرکزی به ریل تولید برگشت