مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-17اقتصادي

فسا می تواند به هاب کشور در عرضه دام سبک تبدیل شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: شهرستان فسا با توجه به قابلیت های خوبی که در بحث تولید دام سبک دارد می تواند به یک هاب برای کشور به لحاظ عرضه دام سبک تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی دهقان پور در حاشیه  سفر به شهرستان فسا بیان کرد: فسا از شهرستان های پُر پتانسیل ماست و یکی از بزرگترین واحدهای دام سبک پرواری جنوب کشور در این شهرستان قرار دارد که به همت تولید کننده عزیزمان در حال توسعه است.

  این مقام مسئول با بیان اینکه در راستای توسعه زیر بخش دام شهرستان فسا نیازمند سرمایه گذاری برای احداث کشتارگاه دام هستیم، افزود: امیدواریم با جذب سرمایه گذار، احداث کشتارگاه های صنعتی را در استان فارس از جمله شهرستان فسا داشته باشیم.

  او تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس حتی المقدور آمادگی دارد زمین مورد نیاز برای احداث کشتارگاه را از محل اراضی ملی در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد و تسهیلات بانکی ارزان قیمت را تا حد امکان تامین و تخصیص دهد.

   به گفته وی؛ احداث کشتارگاه می تواند به ایجاد ارزش افزوده برای تولید کنندگان کمک کند به طوری که در این کشتارگاه ها محصول با بسته بندی و یک برند خاص به سایر مناطق کشور صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسا می تواند به هاب کشور در عرضه دام سبک تبدیل شود

فسا می تواند به هاب کشور در عرضه دام سبک تبدیل شود