مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-13دانش

رحیم پور ازغدی: مؤمن عقل اقتصادی دارد / اقتصاد اسلامی علمی و عقلانی است + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نشست برررسی  و آشنایی با سیره سیاسی امام صادق(ع) که در مجمع ماهیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تهران برگزار شد، - رحیم پور ازغدی: مؤمن عقل اقتصادی دارد / اقتصاد اسلامی علمی و عقلانی است + فیلم حسن رحیم پور ازغدی در نشست برررسی و آشنایی با سیره سیاسی امام صادق(ع) که در مجمع ماهیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد با اشاره به احادیثی از امام صادق(ع) برخی ویژگی های اقتصاد اسلامی را تبیین کرد و گفت: اقتصاد اسلامی همان اقتصاد علمی و عقلانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نشست برررسی  و آشنایی با سیره سیاسی امام صادق(ع) که در مجمع ماهیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تهران برگزار شد، با اشاره به احادیثی از امام صادق(ع) برخی ویژگی های اقتصاد اسلامی را تبیین کرد و گفت: اقتصاد اسلامی همان اقتصاد علمی و عقلانی است.

وی با استناد به روایات و احادیثی از سیره سیاسی امام صادق(ع) در باب مسائل اقتصادی توضیح داد: اقتصاد اسلامی توحیدی به چه معناست؟ همان اقتصاد علمی که در عین حال چون اقتصاد یک رفتار بشری و انسانی است آن را با اخلاق و حقوق گره می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم پور ازغدی: مؤمن عقل اقتصادی دارد / اقتصاد اسلامی علمی و عقلانی است + فیلم

رحیم پور ازغدی: مؤمن عقل اقتصادی دارد / اقتصاد اسلامی علمی و عقلانی است + فیلم