مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-21اقتصادي

فرصت های سرمایه گذاری به ارزش 1200 میلیارد تومان در مرز ریمدان دشتیاری


مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: 30 فرصت سرمایه گذاری برای مرز ریمدان دشتیاری از توابع جنوب سیستان و بلوچستان چشم انتظار حضور فعالان اقتصادی است که تعدادی از این بسته ها به ارزش حدود 1200 میلیارد تومان بازاریابی شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: 30 فرصت سرمایه گذاری برای مرز ریمدان دشتیاری از توابع جنوب سیستان و بلوچستان چشم انتظار حضور فعالان اقتصادی است که تعدادی از این بسته ها به ارزش حدود 1200 میلیارد تومان بازاریابی شده است.

حجت عبدالملکی شامگاه چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی ریمدان دشتیاری گفت: منطقه ریمدان یکی از نقاط راهبردی جمهوری اسلامی ایران است که در مرز پاکستان واقع شده و از نظر اقتصادی از اهمیت بسیاری زیادی در اقتصاد ملی و منطقه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: این سفر به چابهار به منظور بازدید از منطقه منفصله مرزی ریمدان و بهره برداری از طرح های عمرانی منطقه آزاد چابهار انجام شده است.

مشاور رییس جمهوری افزود: منطقه مرزی ریمدان می تواند نقش جدی در تامین کالاهای اساسی از جمله تامین برنج مورد نیاز کشور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های سرمایه گذاری به ارزش 1200 میلیارد تومان در مرز ریمدان دشتیاری

فرصت های سرمایه گذاری به ارزش 1200 میلیارد تومان در مرز ریمدان دشتیاری