مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-24سياسي

کاهش 65 درصدی رخداد بیماری های دامی در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بازبینی فعالیت ها و خدمات صورت گرفته توسط دولت است که از دو منظر مسئولان و مردم حائز اهمیت است.

- ایسنا/همدان مدیرکل دامپزشکی استان همدان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بازبینی فعالیت ها و خدمات صورت گرفته توسط دولت است که از دو منظر مسئولان و مردم حائز اهمیت است.

امیرحسین نقی پور اظهار کرد: در هفته دولت مسئولان فرصت می یابند تا خدمات و اقدامات خود را طی یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار دهند و مردم نیز می توانند از اقدامات بخش دولتی اطلاع پیدا کرده و به بیان نظرات و انتظارات خود بپردازند وی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان همدان در این زمینه با گزارش گیری از سامانه های خود در زمینه مقایسه عملکرد این دستگاه در دو سال ابتدایی از دولت سیزدهم با رخدادهای چشمگیری روبرو بوده که نشان دهنده حرکت پیش رونده فعالیت های این دستگاه است.

نقی پور با اشاره به واکسیناسیون بیش از 20 میلیون نوبت دام سبک و سنگین در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم، افزود: این آمار در مقایسه با آمار دو سال انتهایی دولت دوازدهم حاکی از رشد 17.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 65 درصدی رخداد بیماری های دامی در همدان

کاهش 65 درصدی رخداد بیماری های دامی در همدان