مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-17بين الملل

حمایت سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی از ارسال موشک دوربرد به اوکراین


گروهی از سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی با ارسال نامه ای به جو بایدن، از او خواستند موشک های دوبرد ATACMS ارتش آمریکا را برای اوکراین بفرستد تا از ضدحمله آن علیه روسیه حمایت کند.

- گروهی از سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی با ارسال نامه ای به جو بایدن، از او خواستند موشک های دوبرد ATACMS ارتش آمریکا را برای اوکراین بفرستد تا از ضدحمله آن علیه روسیه حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه العربیه، چند سناتور آمریکایی از جمله تام کاتن، راجر ویکر، سوزان کالینز و لیندسی گراهام در نامه ای برای جو بایدن، رییس جمهور آمریکا نوشتند: ما برای شما این نامه را نوشته ایم تا از شما بخواهیم فوراً سامانه های موشک تاکتیکی MGM-140 ارتش آمریکا را برای اوکراین بفرستید.

تاخیر بیشتر در این کار تنها منجر به تضعیف هر چه بیشتر منافع امنیت ملی آمریکا و به طول انجامیدن این جنگ خواهد شد.

این سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی در ادامه این نامه تصریح کردند: مقام های اوکراینی از ماه ها قبل نیازشان به موشک های ATACMS را با هدف پر کردن شکاف حیاتی توانمندی شلیک موشک های دوربرد اعلام کرده اند.

اوکراین با دریافت این موشک ها خواهد توانست به اهداف مهم لجستیکی و مخابراتی روسیه و همچنین مکان های پرتاب پهپادها و موشک های کروز در داخل اراضی تحت اشغال روسیه در اوکراین حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی از ارسال موشک دوربرد به اوکراین

حمایت سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی از ارسال موشک دوربرد به اوکراین