مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-28فرهنگي

بارقه های فلسفی در آثار کودک و نوجوان


محسن هجری با اشاره به مجموعه شش جلدی «قصه های اگر و مگر» گفت: با دیدن کتاب های این مجموعه بارقه هایی از اندیشیدن فلسفی را می بینیم که در قالب روایت داستانی ارائه شده است.

- محسن هجری با اشاره به مجموعه شش جلدی قصه های اگر و مگر گفت: با دیدن کتاب های این مجموعه بارقه هایی از اندیشیدن فلسفی را می بینیم که در قالب روایت داستانی ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نویسنده در مراسم رونمایی از کتاب های چاپ نخست فصل های پاییز و زمستان 1401 یا بهار 1402 که در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد، با اشاره به مفهوم اندیشه فلسفی گفت: پرسشگری مهم ترین ویژگی اندیشه فلسفی است و پرسش ها می توانند پاسخ های متفاوتی را دریافت کنند، ولی آنچه اهمیت دارد، درنگ کردن بر روی پرسش هاست؛ چه بسا به پاسخ های جدیدی برسیم.

هجری با اشاره به کتاب های مجموعه اگر و مگر افزود: این داستان ها تنها نمی خواهند یک پیام را به مخاطب منتقل کنند، بلکه در لایه های درون خود، مخاطب را با یک رشته پرسش درگیر می کنند و با آنکه نویسنده به این پرسش ها پاسخ می دهد، ولی مخاطب می تواند همچنان به پاسخ های دیگری هم فکر کند.

نویسنده کتاب تحقیق چیست، محقق کیست با اشاره به داستان هر ماری ماره اثر نیلوفر نیک بنیاد گفت: نویسنده در این داستان به تفاوت ها می پردازد؛ تفاوت هایی که شاید به ناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارقه های فلسفی در آثار کودک و نوجوان

بارقه های فلسفی در آثار کودک و نوجوان