مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-11سياسي

پایان شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس


دبیر علمی و ادبی بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت استان گیلان با بیان اینکه 12 محور برای ارسال آثار مشخص شده، گفت: پایان شهریورماه سالجاری آخرین مهلت ارسال آثار به این کنگره سراسری است.

- ایسنا/گیلان دبیر علمی و ادبی بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت استان گیلان با بیان اینکه 12 محور برای ارسال آثار مشخص شده، گفت: پایان شهریورماه سالجاری آخرین مهلت ارسال آثار به این کنگره سراسری است.

رضا نیکوکار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در 12 محور مختلف برگزار می شود که از جمله محورها می توان به بخش عمومی شعر دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد.

وی افزود: همچنین شعر با موضوعات دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت، جنگ نرم، کودک و نوجوان، دفاع مقدس و نقش زنان، مضامین عاشورایی، شهدای روحانی همچنین شعر دفاع مقدس، دانشجو و دانش آموز از دیگر محورهای این کنگره ادبی است.

دبیر علمی و ادبی کنگره سراسری شعر دفاع مقدس تصریح کرد: طنز در شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و سرود، ترانه، دفاع مقدس و شعر مقاومت اسلامی به اضافه شعر دفاع مقدس ولایت محوری و جهاد تبیین از دیگر محورهای این کنگره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس

پایان شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس