مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-22سياسي

هدف دشمن از توطئه ها به زانو درآوردن انقلاب است


امام جمعه ابهر با بیان اینکه امروز هم دشمن به جمهوری اسلامی حمله می کنند و مسایلی مانند انرژی هسته ای، تحریم و حقوق بشر بهانه است، افزود: تنها هدف دشمنان از انجام این قبیل اقدامات به زانو در آوردن انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور در خطبه های این هفته نماز جمعه ابهر با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یکی از فصل های مهم انقلاب اسلامی و یک حادثه مهم و بسیار تاثیرگذار در  کشورمان بود.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ما شاهد بروز و ظهور حماسه ها و افتخارات فراوانی بودیم، تصریح کرد: ملت ایران در این مقطع تاریخی خود و جایگاهش را به جهانیان اثبات کرد که این موضوع یک موضوع بسیار مهم است .

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید متذکر شد: تحصیل و دانش در اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار و تقریباً هیچ چیزی نداریم که به پای علم برسد به علاوه بر آیات احادیث فراوانی نیز تاکید بر علم آموزی دارند.

حجت الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه اسلام دین علم است و جعل در اسلام جایی ندارد ، اضافه کرد: تمام ادیان الهی طرفدار علم هستند و دینی که طرفدار علم نیست تحریف شد و دست بشر ان را با خرافات و معجولات به هم آمیخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن از توطئه ها به زانو درآوردن انقلاب است

هدف دشمن از توطئه ها به زانو درآوردن انقلاب است