مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 02:202023-09-08ورزشي

قدیمی: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، بنگاه معاملاتی سوپرمارکت ها شده است


رییس فدراسیون هاکی به انتقاد شدید از شرکت توسعه و تجهیز پرداخت.

- بهرام قدیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور تیم های ملی هاکی آقایان و بانوان به مسابقات آسیایی عمان اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید در گذشته هاکی روی چمن نداشتیم.

نزدیک به یک سال است که ما لیگ های مختلف هاکی روی چمن  آقایان و بانوان را در کشور راه اندازی کردیم که ماحصل آن تشکیل دو تیم ملی آقایان و بانوان است.

بعد از 51 سال توانستیم به یک چهارم نهایی صعود و تاریخ ساز شویم وی گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با کشور عمان منعقد شده تیم های ملی هر دو کشور می توانند جهت دیدارهای دوستانه ای در عمان و ایران اردو بزنند و بازی های دوستانه ای با یکدیگر داشته باشند.

با توجه به همین موضوع تیم ملی هاکی بانوان و آقایان قبل از مسابقات آسیایی در ابتدا در این کشور اردو زدند و بعد از آن به مسابقات آسیایی که در شهر صلاله برگزار می شد، اعزام شدند و خدا را شکر برای اولین بار توانستیم رنکینگ نهم بانوان را بگیریم و در هاکی آقایان برای اولین بار و بعد از 51 سال تاریخ سازی کنیم.

بانوان برای اولین بار دارای رنکینگ شدند رییس فدراسیون هاکی اظهار داشت: البته تیم ملی بانوان بدون سرمربی و با بازیکنان 17 تا 21 سال راهی مسابقات آسیایی شدند و عملکرد تیم های ملی ایران از طرف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، بنگاه معاملاتی سوپرمارکت ها شده است

قدیمی: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، بنگاه معاملاتی سوپرمارکت ها شده است