مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-13سياسي

ساخت نمایشگر سه بعدی توسط عضو هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه قم


عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه قم با اشاره به اینکه نمایشگر سه بعدی ساخته شده توسط این شرکت در چند نمایشگاه بین المللی از جمله نمایشگاه ایران اکسپو 2023 به نمایش درآمد، - ایسنا/قم عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه قم با اشاره به اینکه نمایشگر سه بعدی ساخته شده توسط این شرکت در چند نمایشگاه بین المللی از جمله نمایشگاه ایران اکسپو 2023 به نمایش درآمد، گفت: صفر تا صد این کار توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه قم انجام شده است.

دکتر معصومه مشکل گشا در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: از سال گذشته به طور جدی بحث هولوگرافی مورد پیگیری قرار گرفت و در نتیجه منجر به تأسیس شرکت فوتون گستر سه بعدی نوین مستقر در مرکز رشد دانشگاه قم شد.

عضو هیئت علمی فیزیک دانشگاه قم، گفت: نمایشگر سه بعدی ساخته شده در چند نمایشگاه بین المللی از جمله نماشگاه ایران اکسپو 2023 به نمایش درآمد و با استقبال بالایی مواجه شد.

وی ادامه داد: همچنین مواردی نیز در حال بررسی و مذاکره است تا بتوان هم در داخل کشور و هم خارج از کشور نمونه های ثبت اختراع شده همچون بیلبورد سه بعدی را به تولید انبوه برسانیم تا زمینه اشتغال مناسبی نیز برای دانشجویان ایجاد شود.

مشکل گشا بیان کرد: صفر تا صد تولید این محصول در زمینه سخت افزار و نرم افزار توسط اعضای این شرکت که دانشجویان یا فارغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نمایشگر سه بعدی توسط عضو هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه قم

ساخت نمایشگر سه بعدی توسط عضو هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه قم