مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28اقتصادي

گندم خریداری شده در فارس از مرز یک میلیون تن گذشت


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از اتمام برداشت گندم در این استان خبر داد و گفت: پس از 13 سال میزان گندم خریداری شده از کشاورزان این استان از مرز یک میلیون تن فرا تر رفت که نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری دارد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از اتمام برداشت گندم در این استان خبر داد و گفت: پس از 13 سال میزان گندم خریداری شده از کشاورزان این استان از مرز یک میلیون تن فرا تر رفت که نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری دارد.

  مجتبی دهقان پور دوشنبه 6 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: استان فارس با برداشت گندم از سطح 399 هزار هکتار از مزارع این استان در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تا کنون از 15 هزار میلیارد تومان مطالبات گندم کاران فارس 10 هزار میلیارد تومان پرداخت شده است، اظهار کرد: پیگیری های لازم برای پرداخت مابقی مطالبات ادامه دارد و امید است تا پایان شهریور ماه پرداخت مطالبات گندم کارات به صورت کامل انجام شود.

او خاطرنشان کرد: پرداخت وجوه گندم بر اساس اولویت ثبت اطلاعات گندم کاران در سامانه، توسط بانک کشاورزی تامین اعتبار و پرداخت می شود.

دهقان پور با بیان اینکه عملیات برداشت گندم در استان فارس با استفاده از حدود 1100 دستگاه کمباین سبک و سنگین انجام شده است، عنوان کرد: تعداد 107 مرکز خرید گندم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندم خریداری شده در فارس از مرز یک میلیون تن گذشت

گندم خریداری شده در فارس از مرز یک میلیون تن گذشت