مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-13سياسي

اولیانوف: توافقات برای احیای برجام باید هرچه سریع تر نهایی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی در صفحه توییتر خود خواستار بازگشت به میز مذاکرات و توافقات سریع برای احیای برجام شد.

- نماینده روسیه در سازمان های بین المللی از کشورهای غربی خواست تا به میز مذاکرات بازگشته و توافقات در خصوص احیای برجام را هرچه سریع تر نهایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی در صفحه توییتر خود خواستار بازگشت به میز مذاکرات و توافقات سریع برای احیای برجام شد.

وی در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد به نشست شورای حکام آژانس بین الملل اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، کشور های غربی، فهرست بلندی از نگرانی ها درباره انحرافات ایران از پارامتر های برجام ارائه کردند.

پاسخ ما این است: بگذارید به مذاکرات بازگردیم، و توافق برای احیای برجام را نهایی کنیم و نگرانی ها یکی یکی ظرف چهار ماه برطرف می شود .

اظهارات نماینده روسیه در حالی مطرح شده است که سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس روز سه شنبه در حاشیه نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، مدعی شدند که ایران به تعهدات بیانیه مشترک با آژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: توافقات برای احیای برجام باید هرچه سریع تر نهایی شود

اولیانوف: توافقات برای احیای برجام باید هرچه سریع تر نهایی شود