مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:112023-08-29حوادث

دستگیری 2 آدم ربا در شهرستان بهارستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در مورخ 31 مرداد ماه 1402 در یکی از محلات نسیم شهر، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد یک زن و یک نفر مرد ناشناس با تهدید سلاح، جوانی که تبعه افغانی داشته را ربوده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تصریح کرد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سرهنگ عسکری نیا عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه پس از 4 روز تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری هر 2 گروگانگیر در ملارد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ادامه داد: متهمان دستگیر شده که آن ها نیز از تبعه افغان بودند در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که با توجه به اختلاف شخصی با فرد ربوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 آدم ربا در شهرستان بهارستان

دستگیری 2 آدم ربا در شهرستان بهارستان