مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-30ورزشي

سیستم ویدئوچک ورزشی بومی سازی شد


تولید بومی سیستم ویدئوچک (بازبینی تصاویر) ورزشی در رشته والیبال و بسکتبال به همت یک شرکت خلاق فناور رقم خورده و این سیستم در رشته فوتبال نیز در مرحله آزمایش قرار دارد و کاربرد آن در فوتبال کشور، - تولید بومی سیستم ویدئوچک (بازبینی تصاویر) ورزشی در رشته والیبال و بسکتبال به همت یک شرکت خلاق فناور رقم خورده و این سیستم در رشته فوتبال نیز در مرحله آزمایش قرار دارد و کاربرد آن در فوتبال کشور، دستاورد مهم و قابل توجهی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از دغدغه ها و رؤیاهای اهالی ورزش، وجود سیستم ویدئوچک (بازبینی تصاویر) ورزشی بوده تا طی آن، امکان تصحیح خطاهای احتمالی تیم داوری فراهم شود.

این دغدغه البته به شکل پررنگ تری خود را در ورزش فوتبال نشان می دهد.

سعید محمدی، مدیرعامل شرکت تولیدکننده سیستم ویدئوچک در خصوص نحوه عملکرد این سیستم، گفت: سیستم ویدئوچک برای بازبینی تصاویر در مسابقات ورزشی مختلف کاربرد داشته و به نوعی یکی از اعضای تیم داوری در مسابقات محسوب می شود و به داوران برای تصحیح رأی اشتباهشان کمک می کند.

وی ادامه داد: شرکت ما، یکی از چهار شرکت تولیدکننده این سیستم در جهان است و در قاره آسیا هیچ رقیبی ندارد و در کنار ما، شرکت های Genius Sport و Hawk-Eye از انگلیس و شرکت TDS از لهستان، از تولیدکنندگان این نوع از سیستم های ویدئوچک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم ویدئوچک ورزشی بومی سازی شد

سیستم ویدئوچک ورزشی بومی سازی شد