مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 21:552023-08-23سياسي

تمرکز بودجه های فرهنگی در پایتخت، سبب شده تا نیروهای انقلابی در استان ها دیده نشوند


با متمرکز شدن بودجه حوزه های فرهنگی در تهران سینماگران و خانه تئاتر از این بودجه منتفع می شوند اما نیروهای انقلابی در استان ها که دغدغه کار فرهنگی دارند کمتر دیده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، چهاردهمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اصفهان باحضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار اصفهان و سایر اعضاء برگزار شد.

در این جلسه سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهارداشت: یاد و خاطره همه شهیدان ایران اسلامی بویژه شهیدان باهنر و رجایی را گرامی میداریم.

وی ادامه داد: نیروهای انقلابی و مکتبی در مجموعه های فرهنگی و پایگاه های بسیج و حوزه تربیت می شوند، اما با متمرکز شدن بودجه حوزه های فرهنگی در تهران سینماگران و خانه تئاتر از این بودجه منتفع می شوند اما نیروهای انقلابی در استان ها که دغدغه کار فرهنگی دارند دیده نمی شوند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: چند شب گذشته به همراه معاونین استانداری در دفتر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور قریب به سه ساعت جلسه داشتیم و در خصوص این مباحث ازجمله بخش های مرتبط در قانون بودجه صحبت کردیم.

مرتضوی ادامه داد: در این جلسه شرحی از تقسیم بودجه مسائل فرهنگی در استان ها به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه و تصمیم گیری شد تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بودجه های فرهنگی در پایتخت، سبب شده تا نیروهای انقلابی در استان ها دیده نشوند

تمرکز بودجه های فرهنگی در پایتخت، سبب شده تا نیروهای انقلابی در استان ها دیده نشوند