مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 03:102023-09-15سياسي

آل کاظم: ارتباط ریلی ایران و عراق برای انتقال زائران است


سفیر ایران در عراق روز جمعه در مصاحبه ای تاکید کرد که ارتباط ریلی میان ایران و عراق برای مقاصد سیاحتی و انتقال زائران میان دو کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق روز جمعه گفت که ارائه جدی از سوی سران دو کشور ایران و عراق برای اجرای پروژه ارتباط ریلی وجود دارد.

وی که با خبرگزاری رسمی عراق مصاحبه می کرد گفت که ارتباط ریلی میان ایران و عراق برای مقاصد سیاحتی و انتقال زائران استفاده می شود.

  آل صادق در ادامه گفت: تصمیم قطعی گرفته شده است که این پروژه برای سیاحت و رفت و آمد زائران و مسافران میان دو کشور اختصاص یابد .

وی درباره مشارکت ایران در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی سالانه Health Expo Iraq که دوره سوم آن در نمایشگاه بین المللی بغداد برگزار می شود گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت علمی و پزشکی بزرگی داشته و 17 شرکت بزرگ دارویی و تجهیزات پزشکی ایران در این نمایشگاه حضور دارند .

سفیر ایران در عراق ابراز امیدواری کرد که مبادلات و انتقال تجربیان در این زمینه میان دو کشور بوجود آید.

در زمینه انرژی نیز، آل صادق گفت که پرونده گاز همچنان در مقدمه همکاری میان دو کشور بوده و ایران همچنان به تامین گاز عراق می پردازد و روزانه 40 میلیون متر مکعب از گاز به عراق صادر می شود که این علاوه بر صادرات بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل کاظم: ارتباط ریلی ایران و عراق برای انتقال زائران است

آل کاظم: ارتباط ریلی ایران و عراق برای انتقال زائران است