مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:292023-08-29اقتصادي

وزیر صمت: دنیا باید ایران را به عنوان نیروگاه ساز بشناسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه فولاد مبارکه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مردم ایران باید بدانند ما نیروگاه ساز هستیم و در دنیا ما را به این عنوان باید مورد شناسایی قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه فولاد مبارکه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروگاه و برق زیرساخت هر توسعه ای است، این واحدی که امروز آماده می شود تا نیاز فولاد مبارکه را تأمین کند، یکی از نیروگاه های بسیار پیشرفته است که در گروه مپنا تجهیزات آن ساخته شده و امروز برای راه اندازی آماده می شود.

وی افزود: این نیروگاه، 3 واحد است که 2 واحد آن توربین گاز کلاس اف MGT-80 است و یک واحد توربین بخار در مقیاس 310 مگاوات است و در کل 930 مگاوات ظرفیت این نیروگاه است که در نوع خود در کشور یکی از بهترین نیروگاه ها با راندمان بالا است، راندمان مجموع این نیروگاه 58.

5 درصد است که امیدواریم این راندمان را تحویل بگیریم.

علی آبادی بیان کرد: خوشحال هستیم که امروز شاهد این پیشرفت در یک فاصله زمانی کوتاه 16 تا 18 ماهه هستیم و در حال حاضر در ماه هفدهم هستیم و مردم ایران باید بدانند ما نیروگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: دنیا باید ایران را به عنوان نیروگاه ساز بشناسد

وزیر صمت: دنیا باید ایران را به عنوان نیروگاه ساز بشناسد