موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-12ورزشي

اجرای طرح نمای شهری از ساختمان های عمومی آغاز می شود


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از احکام موجود در طرح نمای شهری سلبی است، گفت: اجرای این طرح از ساختمان های عمومی و همچنین ساختمان های چهار طبقه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی طالب، عضو شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه علنی و رسمی شورا، به بازگشایی معابر شهری اشاره و اظهار کرد: این بازگشایی ها تاثیر قابل توجهی در ترافیک شهری خواهد داشت.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر عملکرد خوب شهرداری در تملک و بازگشایی ها افزود: برای حل کلی این مسئله کمیته ای تشکیل شده است.

وی به افسار گسیختگی موجود در نمای شهری اشاره کرد و گفت: برخی از نماها با فرهنگ، مذهبی و حتی امور فنی هم مغایرت دارد.

طالب با تاکید بر اینکه مشاور طرح نما و منظر شهری طرح مد نظر را آماده کرده و نظرات انبوه سازان هم در طرح لحاظ شده است، ادامه داد: اجرای این طرح ابلاغ شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از احکام موجود در طرح نمای شهری سلبی است، افزود: اجرای این طرح از ساختمان های عمومی و همچنین ساختمان های چهار طبقه آغاز می شود.

جلسه امروز شورا مصوبات متعدد داشت ولی یکی از مواردی که در این جلسه بررسی و تا حدودی به جنجال کشیده و در نهایت هم تصویب نشد، نامه آمده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نمای شهری از ساختمان های عمومی آغاز می شود

اجرای طرح نمای شهری از ساختمان های عمومی آغاز می شود