مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-17اجتماعي

اختصاص 165 مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی در گیلان


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اسکان 10 هزار مسافر فرهنگی در گیلان، گفت: در تابستان سال جاری 165 مدرسه با 11 مرکز رفاهی برای اسکان مسافران فرهنگی اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران در سالن جلسات این اداره کل با بیان اینکه مراکز رفاهی آموزش و پرورش یکی از اماکن مهم برای اسکان مسافران در  کشور است، اظهار کرد: در گیلان مراکز رفاهی بسیار خوب و با امکانات قابل توجه ای وجود دارد که در ایام مختلف سال شاهد حضور مسافران زیادی است.

وی با اشاره به اسکان 10 هزار مسافر فرهنگی در گیلان، افزود: این تعداد مسافران در مراکز رفاهی آموزش و پرورش گیلان و 165 مدرسه استان اقامت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، شهرستان های رشت، انزلی، تالش و آستارا مقصد اصلی مسافران فرهنگی در این استان دانست و بیان کرد: بر اساس آمار استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و خراسان رضوی بیشترین مسافران فرهنگی را در گیلان شامل می شود.

فائزی با  تأکید بر لزوم توجه متولیان مراکز فرهنگی گیلان به پذیرش فرهنگیان در این استان، گفت: در تابستان سال جاری 165 مدرسه با 11 مرکز رفاهی با ظرفیت 140 سوییت و 512 تخت برای اسکان مسافران فرهنگی اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 165 مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی در گیلان

اختصاص 165 مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی در گیلان