مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-28اجتماعي

سرپل ذهاب؛ قدمگاه شهدا، میزبان زوار اربعین حسینی


شهرستان سرپل ذهاب در فاصله 145 کیلومتری از شهر کرمانشاه با داشتن یادمان های مختلفی از دوران هشت سال دفاع مقدس و به عنوان قدمگاه شهدا، این روزها میزبان زوار اربعین حسینی است.

- ایسنا/کرمانشاه شهرستان سرپل ذهاب در فاصله 145 کیلومتری از شهر کرمانشاه با داشتن یادمان های مختلفی از دوران هشت سال دفاع مقدس و به عنوان قدمگاه شهدا، این روزها میزبان زوار اربعین حسینی است.

  نادر رحیمی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرپل ذهاب در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: سرپل ذهاب یکی از شهرستان های در مسیر تردد زوار اربعین حسینی است که این روزها افتخار میزبانی از آنها را دارد.

وی افزود: در این راستا برنامه ریزی زیادی با همکاری دستگاه های اجرایی و مردم برای میزبانی از زوار حسینی بویژه در مسیر بازگشت انجام گرفته است.

رییس میراث فرهنگی سرپل ذهاب تصریح کرد: در کنار خدماتی که در این ایام به زوار حسینی داده می شود، برنامه هایی هم برای معرفی هرچه بهتر شهرستان به آنها خواهیم داشت که از جمله آنها می توان به برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات اشاره کرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان طی روزهای 10 شهریور تا پایان مراسم پیاده روی اربعین در نزدیکی پلیس راه سرپل ذهاب برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپل ذهاب؛ قدمگاه شهدا، میزبان زوار اربعین حسینی

سرپل ذهاب؛ قدمگاه شهدا، میزبان زوار اربعین حسینی