مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-23سياسي

عملیات تامین آب شرب مشکین شهر به صورت شبانه روزی ادامه دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: عملیات پایدار سازی آب شرب مشگین شهر به صورت شبانه روزی از دو جبهه در حال انجام است و ادامه عملیات با حضور دو اکیپ و تیم مجزا در محل رانش ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل، علی حیدری اناری در بازدید از محل رانش زمین و قطعی آب مشگین شهر با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 لیتر بر ثانیه از طریق نهر خاتون و خطوط بای پس وارد تصفیه خانه می شود، اظهار کرد: پمپ آب، تابلو برق و دست ژنراتور در حال استقرار در محل خیاو چای بوده تا از این طریق 50 تا 100 لیتر بر ثانیه آب مشگین شهر تامین شود.

وی افزود: عملیات اجرایی خطوط بای پس نیز تا نیمه های سه شنبه شب توسط اکیپ اول انجام شد تا از این طریق نیز 100 لیتر بر ثانیه آب وارد تصفیه خانه شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل بیان کرد: تامین مقدار 100 لیتر بر ثانیه از طریق اجرای خط دوم بای پس نیز از امروز شروع شده تا از این طریق مجموع آب شرب وارده به تصفیه خانه را به 300 لیتر بر ثانیه برسانیم.

حیدری اناری تشریح کرد: از 2 روز پیش متاسفانه خط انتقال آب شرب مشکین شهر در منطقه آبگیر در حین اصلاح و انجام عملیات به طول 200 متر دچار رانش کلی و جابه جایی خطوط لوله آب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تامین آب شرب مشکین شهر به صورت شبانه روزی ادامه دارد

عملیات تامین آب شرب مشکین شهر به صورت شبانه روزی ادامه دارد