مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-26اقتصادي

افتتاح 39 پروژه برق رسانی هفته دولت در کردستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: در هفته دولت 39 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 696 میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

- هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 39 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سطح 10 شهرستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

وی میزان سرمایه گذاری برای این تعداد پروژه را بالغ بر یک هزار و 696 میلیارد  ریال عنوان کرد و گفت: از این تعداد پروژه، 28 مورد آن معادل 71 درصد در بخش روستایی است.

لهونیان درا دامه بیان کرد: این پروژه ها در بخش های برق رسانی، اصلاح و بهسازی شبکه، احداث و بهسازی روشنایی معابر شهری و روستایی، هوشمندسازی تجهیزات شبکه برق شهری و روستایی و تامین برق واحدهای مسکن ملی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به مهم ترین بخش طرح های مورد بهره برداری، گفت: از این 39 پروژه، 16 پروژه با اعتباری بالغ بر 198 میلیارد ریال در بخش برق رسانی و 17 پروژه نیز با اعتباری بالغ بر هزار و 431 میلیارد ریال دربخش اصلاح و بهینه سازی شبکه است.

وی اذعان کرد: 3 پروژه نیز مربوط به روشنایی معابر روستایی و شهری ، 2 پروژه مربوط به تامین برق مسکن ملی و یک پروژه نیز در راستای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 39 پروژه برق رسانی هفته دولت در کردستان

افتتاح 39 پروژه برق رسانی هفته دولت در کردستان