مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-19سياسي

عدم همکاری ادارات در تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت


معاون پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان با اشاره به اعتبار حداقلی امور اراضی برای تخریب بناهای غیر مجاز در کل استان و زیارت گرگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی سیاری بعد از ظهر امروز در بازدید از روستای زیارت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که باعث پیشرفت در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی در همه مناطق به ویژه روستای زیارت گرگان می شود، استفاده کامل از ظرفیت های قانونی است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان گفت: موضوعات  تبصره 2 ماده 10 قانون اراضی این اختیار را به امور اراضی می دهد تا با واحدهای غیرمجاز در حال ساخت برخورد و بدون حکم قضایی و فقط با نظارت دادستان، بناهای در حال ساحت را خراب کند.

وی افزود: در روستای زیارت، امور اراضی وظیفه برخورد با ساختمان های غیرقانونی دارد و ادارات دیگر مانند منابع طبیعی و محیط زیست در کنار این اداره هستند.

سیاری ادامه داد: کل منابع مالی امور اراضی برای تخریب بناهای غیر قانونی 300 میلیون تومان است که رقمی کمی است و پاسخگوی وظایف این دستگاه نیست و به همین دلیل از ادوات سایر دستگاه ها استفاده می کنیم و اکثر دستگاه ها حاضر به همکاری نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همکاری ادارات در تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت

عدم همکاری ادارات در تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت