مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 18:502023-09-01اجتماعي

نظافت روزانه بیش از20 تن زباله از مرز و شهر مهران


با استقرار عوامل اجرایی خدمات شهری در قرارگاه مرزی مهران، روزانه بیش از20 تن زباله در مسیر ترددی این محدوده نظافت و جمع آوری می شود.

- شهردار منطقه 11 گفت: با استقرار عوامل اجرایی خدمات شهری در قرارگاه مرزی مهران، روزانه بیش از20 تن زباله در مسیر ترددی این محدوده نظافت و جمع آوری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: یکصد نفر از عوامل خدمات شهری و محیط زیست در مرز مهران مستقر هستند و فاز 3 و 5 شهر مهران و محدوده موکب محبان الرضا علیه السلام و همچنین حدفاصل پل زائر تا پاسگاه بهرام آباد توسط این عوامل نگهداشت و نظافت می شود.

امور مربوط به خدمات شهری طی دو شیفت انجام و خادمین هر صبح با اعزام به شهر و محدوده مرزی خدمت رسانی می کنند.

وی در تشریح خدمات شهری قرارگاه مرزی مهران گفت: روزانه 500 هزار مترمربع نگهداشت شهری در قرارگاه مرزی و شهر مهران توسط خادمین منطقه 11 انجام می شود که در نتیجه 15 هزارمتر مربع روزانه شست و شو و 1800 متر طول نیز لایروبی انهار توسط خادمین با مدیریت و حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه عملیاتی می شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، موسوی خاطر نشان کرد: 30 مخزن 660لیتری و 70 مخزن 120 لیتری برای جمع آوری زباله تعبیه شده است و روزانه بیش از 20 تن زباله و ضایعات و نخاله و لجن از محدوده مرزی و شهر مهران برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظافت روزانه بیش از20 تن زباله از مرز و شهر مهران

نظافت روزانه بیش از20 تن زباله از مرز و شهر مهران