مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-22ورزشي

جواب عجیب هیات مدیره استقلال به استوری اعتراضی


دعوت از عضو هیات مدیره یک باشگاه به برنامه تلویزیونی برای صحبت در پخش زنده چندان مرسوم نیست اما مدیران گمنامی که در استقلال و پرسپولیس ظهور می کنند و دنبال شهرت یک شبه هستند، این فرصت را از دست نمی دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ حالا نوبت به یک چهره گمنام و ناآشنای دیگر در استقلال رسیده است که به واسطه اینکه به پیراهن آبی از بچگی علاقمند بوده، به صندلی هیات مدیره یکی از دو تیم بزرگ پایتخت رسیده است و برای هواداران صحبت می کند! البته او هیچ خبر جدیدی برای بازیکنان و مربیان و هواداران استقلال ندارد و فقط آمده که از خودش و رفقایش در باشگاه دفاع کند.

به همین خاطر اعتراف می کند که نتوانسته اند اسپانسر بگیرند و پول جور کنند! حرف های خانی را بخوانید که حالا ظرف چندماه بزرگتر استقلال شده و پاسخ کادرفنی و بازیکنانی که دستمزد خودشان را می خواهند را با فرافکنی می دهد!  این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به استوری اعتراضی بازیکنان استقلال واکنش عجیبی نشان داد و درخواست تسویه حساب آنها برای قراردادهای فصل گذشته را بی انصافی دانست! خانی گفت: واقعا بی انصافی است که می گویند هیئت مدیره دروغ می گوید و وعده پوچ می دهد! شبانه روز داریم تلاش می کنیم تا منابع مالی را به باشگاه تزریق کنیم و مشکلات حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب عجیب هیات مدیره استقلال به استوری اعتراضی

جواب عجیب هیات مدیره استقلال به استوری اعتراضی