مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 07:302023-08-28اجتماعي

تردد زائران در خوزستان در آستانه نیم میلیونی شدن/ حرکت روان است


با تمهیدات صورت گرفته در مرزهای خوزستان، امسال شاهد تردد آسان و روان زائران حسینی گذرگاه های مرزی هستیم و تاکنون مشکلی صورت نگرفته است.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: لحظه به لحظه به روز موعود در اربعین حسینی نزدیک می شویم و تردد زائران اربعین حسینی با وجود اینکه در حال افزایش است ولی تردد آنها چه زوار ایرانی چه زوار اتباع خارجی در مرزهای خوزستان بسیار روان و آسان است و زائران با کمترین معطلی به آن سوی مرز می روند.

امسال با وجود گرمای هوا، امکانات سرمایشی بسیار مناسبی در مرزها مستقر شده و زائران هنگام رفت و حتی برگشت می توانند در مواکب که برای استراحت در نظر گرفته شده که امکانات سرمایشی و خواب دارند، استراحت کنند.

ثبت تردد 400 هزار زائر از مرزهای خوزستان خروج زائران اربعین از مرزهای خوزستان به قدری روان است که تاکنون 400 هزار نفر تردد کرده اند؛ معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان در این باره بیان کرد: 310 هزار نفر از مرز شلمچه و 90 هزار نفر از مرز چذابه به عتبات عالیات مشرف شدند.

ولی الله حیاتی با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری اربعینی باشکوه در پایانه های مرزی خوزستان اندیشیده شده است، ادامه داد: از زائرین حسینی انتظار می رود که حرکت خود به سوی مرزها را مدیریت کرده و ورود خود را به روزهای آخر موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد زائران در خوزستان در آستانه نیم میلیونی شدن/ حرکت روان است

تردد زائران در خوزستان در آستانه نیم میلیونی شدن/ حرکت روان است