مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-14سياسي

آزادراه «حرم تا حرم» شاه کلید حل مشکل حمل ونقل زائران


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در حوزه حمل ونقل زائران، شاه کلید تسهیل امور این است که اجرای کامل پروژه طرح آزادراه حرم تا حرم در اولویت قرار بگیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در حوزه حمل ونقل زائران، شاه کلید تسهیل امور این است که اجرای کامل پروژه طرح آزادراه حرم تا حرم در اولویت قرار بگیرد.

آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با فرماندار، مجمع هتلداران استان و جمعی از مدیران دستگاه های میدان دار در پذیرایی از زائران دهه آخر صفر اظهار کرد: اینکه جاده، ریل و ظرفیت اسکان توسعه پیدا کند خوب است اما یکی از چالش های موجود آن است که با عنوان خارجی ‎بودن، به زائران خارجی اجحاف می شود.

هیچ مبنای منطقی و عقلانی وجود ندارد که نرخ اسکان در هتل ها برای زائران خارجی به چندبرابر نرخ معمول و یا با ارزهای خارجی حساب شود.

وی افزود: مسئله مدیریت جریان خدمت رسانی به زائران ظرافت هایی دارد که رسیدگی به آن در حیطه اختیارات و توانمندی های دستگاه های اجرایی است.

این مسائل موضوعاتی نیستند که بخواهید با درگیرکردن نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی، نظارت را توسعه دهید.

باید روال کار از ابتدا توسط مدیران به گونه ای اصلاح شود که امکان تخطی و تخلف از اساس وجود نداشته باشد و کار به جایی نرسد که تیم های نظارتی متعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه «حرم تا حرم» شاه کلید حل مشکل حمل ونقل زائران

آزادراه «حرم تا حرم» شاه کلید حل مشکل حمل ونقل زائران