مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-23پزشكي

1500 مادر باردار و شیرده دچار سوء تغذیه در کردستان حمایت می شوند


رییس اداره درمان، بهداشت و بیمه های اجتماعی کمیته امداد کردستان از ارائه خدمات به هزار و 500 نفر از مادران باردار و شیرده دچار سوء تغذیه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزاد زاهدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مادران باردار و شیرده معرفی شده از طریق مراکز بهداشتی می توانند از بسته های غذایی این نهاد بهره مند شوند.

وی افزود: یکی از خدمات این نهاد کمک به رفع سو تغذیه مادران باردار و شیرده است و این کار از طریق اهدای بسته های غذایی انجام می شود.

رییس اداره درمان، بهداشت و بیمه های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان گفت: فرایند این کار به این صورت است که زنان شناسایی شده از دهک یک تا پنج و از دوران چهارماهگی بارداری تا شش ماهگی دوران شیردهی که از طریق مراکز بهداشت به کمیته امداد معرفی می شوند از این بسته های غذایی بهره مند خواهند شد.

زاهدی اعلام کرد: این زنان بعد از تحویل بن کارت کمیته امداد می توانند از طریق فروشگاه های تعیین شده نسبت به دریافت بسته های غذایی خود اقدام کنند.

وی افزود: سهمیه امسال استان کردستان برای ارائه خدمات به این زنان هزار و 500 نفر است و ماهیانه 350 هزار تومان اعتبار برای این بن کارت ها شارژ خواهد ش د.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 مادر باردار و شیرده دچار سوء تغذیه در کردستان حمایت می شوند

1500 مادر باردار و شیرده دچار سوء تغذیه در کردستان حمایت می شوند