مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-30سياسي

دستاوردهای حوزه سلامت و درمان از محورهای تعاملات بین المللی است


رییس جمهور در تمام سفرها و دیدارهای بین المللی، به حوزه علم و فناوری به ویژه حوزه های سلامت، درمان و تجهیزات پزشکی به عنوان یکی از محورهای مذاکرات توجه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، بیست وچهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی رویان، با حضور روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و در سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار شد.

دهقانی در این مراسم، با اشاره به این که رویان محل تجمع و تکثر دانشمندان افتخارآفرین است، عنوان کرد: این دانشمندان نه فقط در ایران بلکه در سطح جهان افتخارآفرینی کرده و درخشیده اند و وظیفه خود را ادای ادب و احترام به آنان می دانم.

رییس بنیاد ملی نخبگان، رویان را یک دانشگاه و الگوی تکثیر فضای تحقیقاتی، علمی و انقلابی دانست و افزود: این پژوهشگاه از ارزنده ترین دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی به شمار می رود که به مدد تلاش و همت مردی خداباور و ایران باور، در دل جهاد دانشگاهی، شکل گرفت.

این پژوهشگاه در بسیاری از حوزه ها از جمله سلول های بنیادی جزو پیشتازان و جریان سازان اصلی کشور به شمار می رود و افتخارات بسیاری برای کشور به ارمغان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای حوزه سلامت و درمان از محورهای تعاملات بین المللی است

دستاوردهای حوزه سلامت و درمان از محورهای تعاملات بین المللی است