مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-04اقتصادي

توزیع نهاده های دامی غیرنقدی و مدت دار بین مرغداران کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد از خرید مرغ مازاد در ازای دریافت ذرت به مرغداران خبر داد و گفت: ذخیره مناسب انبارهای خوراک دام و طیور انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید بزرگ جهان آرا در حاشیه بازدید از چند انبار ذخیره نهاده های دامی در این استان از ورود محموله های جدید کنجاله سویا و ذرت خبر داد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان با اشاره به تامین و توزیع مناسب نهاده های دامی در سطح استان گفت: از ابتدای سال 1402 تا کنون بیش از چهار هزار و 250 تن انواع نهاده های دامی ذرت و سویا در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

جهان آرا با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 16 فقره قرارداد در ازای دریافت تضامین معتبر برای تهیه و تامین نهاده های دامی منعقد شده، افزود: امسال حدود 1350 تن نهاده ذرت و 100 تن کنجاله سویا به صورت قراردادی توزیع شده است.

این مسوول با اشاره به اینکه امسال حدود 1550 تن نهاده ذرت و 1250 تن کنجاله سویا به صورت نقدی توزیع شده است، اضافه کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون 2900 تن نهاده ذرت و 1350 تن کنجاله سویا به صورت نقدی و قرار دادی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

محموله سویا و ذرت در راه استان جهان آرا بیان کرد: 200 تن کنجاله سویا و هزار تن ذرت خریداری و در حال بارگیری در بندر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نهاده های دامی غیرنقدی و مدت دار بین مرغداران کهگیلویه و بویراحمد

توزیع نهاده های دامی غیرنقدی و مدت دار بین مرغداران کهگیلویه و بویراحمد