مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-12سياسي

مهمترین دلیل دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان چه بود؟


این دیدار در واقع جلسه دفاع رهبری از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برابر دشمن و باطل کردن تصاویر غلط از این منطقه در افکار عمومی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی جهان تیغی در یادداشتی نوشت:  برای همه کسانی که مسائل حوزه شیعه و سنی، بحث قومیت ها و حوادث یکسال اخیر در سیستان و بلوچستان را از دریچه امنیت ملی و وحدت ملی دنبال می کنند، سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب یک چارچوب بروز شده یا حداقل یادآوری مجدد نوع نگاه ایشان به همه این موضوعات در شرایط فعلی محسوب می شود.

یک: رهبر معظم انقلاب همانطور که خودشان فرمودند با مسائل سیستان وبلوچستان آشنایی شصت ساله دارند، قبل از انقلاب آنجا تبعید بودند، بعد انقلاب اولین سفر خود را به این استان انجام دادند، سال 81 نیز یکی از طولانی ترین سفرهای رهبری در این منطقه رقم خورده است.

در طول چهل سال اخیر نیز رهبری بارها با نخبگان، علمای شیعه و سنی این منطقه دیدار و درباره موضوعات مهم این منطقه از امنیت تا اقتصاد اعلان موضع و دستورات متعدد حکومتی صادر کردند.

اما دیدار اخیر رهبر انقلاب با مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از اهمیت راهبردی برخوردار بود.

دو: از حجم اقدامات رسانه ای که در یکسال اخیر علیه مردم سیستان وبلوچستان انجام شد و مجموع اتفاقات امنیتی و سیاسی این منطقه و حتی یک هفته بمبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دلیل دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان چه بود؟

مهمترین دلیل دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان چه بود؟