مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-17سياسي

عطر مهربانی ثاراللهیان بر دل و جان دانش آموزان محروم


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بخشی از خدمات و حمایت های ثاراللهیان از دانش آموزان محروم و بازمانده از تحصیل را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری پیش از ظهر امروز یکشنبه 26 شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 11 هزار بسته بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار و آسیب دیده سراسر استان کرمان ارسال می شود.

وی بیان کرد: بسته های لوازم التحریر شامل اقلامی مانند کیف، جامدادی، مداد، دفتر و مدادرنگی است که از طریق نواحی مقاومت بسیج بسیج دانش آموزشی و مدیران و معلمان پرورشی مدارس در بین دانش آموزان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: هر یک از بسته های لوازم التحریر بین 500 تا 600 هزار تومان ارزش دارد و یک هزار و 500 بسته توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و 9 هزار و 500 بسته نیز توسط سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری خیران و سایر مجموعه ها تامین شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای طرح نذر تدریس در تابستان جاری سخن به میان آورد و اضافه کرد: این طرح با کمک بسیج دانشجویی، فرهنگیان، اساتید و دانش آموزی برگزار شد و بچه هایی که مشکل تحصیلی داشتند و دانش آموزان بازمانده از تحصیل در این طرح پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر مهربانی ثاراللهیان بر دل و جان دانش آموزان محروم

عطر مهربانی ثاراللهیان بر دل و جان دانش آموزان محروم