مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-30ورزشي

شهید قندی نامی تحمیل شده به ورزش یزد/سرمربی، مدیرعامل شد!


باشگاه ورزشی کارخانجات شهید قندی یزد در چندی فصل گذشته با حواشی و گمانه زنی های زیادی برای ادامه تیم داری در فوتبال ایران رو برو شده است؛ حال رسانه این باشگاه از ادامه تیم داری با معرفی مدیر عامل جدید خبر داده است.

- شهید قندی نامی تحمیل شده به ورزش یزد/سرمربی، مدیرعامل شد! ایسنا/یزد باشگاه ورزشی کارخانجات شهید قندی یزد در چندی فصل گذشته با حواشی و گمانه زنی های زیادی برای ادامه تیم داری در فوتبال ایران رو برو شده است؛ حال رسانه این باشگاه از ادامه تیم داری با معرفی مدیر عامل جدید خبر داده است.

خبر استعفای مدیر عامل تیم فوتبال شهید قندی در هفته گذشته، از سوی رسانه رسمی این باشگاه در حالی که چشم ها انتظار دیدن خبر جذب بازیکنان جدید و شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ را داشت شوکی به جامعه ورزش یزد وارد کرد.

خبر استعفایی که در پشت پرده آن گمانه زنی هایی مبنی بر انهلال این تیم و فروش امتیاز شهید قندی که روزی روزگاری میزبان تیم های بزرگ ایران از جمله سرخ آبی های پایتخت در ورزشگاه شهید نصیری بود؛ وجود داشت.

محمد فاضل یوسفی مدیر عامل پیشین این باشگاه یک روز بعد از انتشار رسمی خبر استعفا خود از این سمت در گفت وگو با ایسنا مدیر عامل قندی استعفا داد تامین نشدن منابع مالی باشگاه را تنها دلیل استعفا خود عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید قندی نامی تحمیل شده به ورزش یزد/سرمربی، مدیرعامل شد!

شهید قندی نامی تحمیل شده به ورزش یزد/سرمربی، مدیرعامل شد!