مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-16اجتماعي

هشدار بارندگی، وزش باد شدید و سیلاب در 15 استان + اسامی


سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت از یکشنبه تا سه شنبه (26 تا 28 شهریور) خبر داد.

- جی پلاس؛ سازمان هواشناسی نسبت وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال کشور و همچنین باران و رعد و برق و در مواردی احتمال جاری شدن روان آب و سیل در 15 استان هشدار داد.

مهر نوشت: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت از یکشنبه تا سه شنبه (26 تا 28 شهریور) خبر داد.

این شرایط جوی روز یکشنبه در شمال گیلان، دوشنبه در شمال شرق آذربایجان شرقی، شمال اردبیل، گیلان، شرق مازندران و سه شنبه در گیلان و غرب مازندران پیش بینی می شود.

در اثر این مخاطره جوی سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها، وزش باد شدید موقت، صاعقه، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها، تابلوهای تبلیغاتی، شکستن درختان کهنسال، اختلال در ناوگان حمل نقل هوایی، ریلی و جاده ای و آسیب به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم فعالیت های کوه نوردی و جابجایی عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بارندگی، وزش باد شدید و سیلاب در 15 استان + اسامی

هشدار بارندگی، وزش باد شدید و سیلاب در 15 استان + اسامی