مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-14اقتصادي

ساخت مجتمع کشتی سازی در بندرانزلی رویکردی راهبردی است


عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر گفت: ساخت مجتمع کشتی سازی در بندرانزلی رویکردی راهبردی است و موجب ظرفیت سازی، اشتغال زایی و ارزش افزوده برای کشور خواهد شد.

- عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر: ساخت مجتمع کشتی سازی در بندرانزلی رویکردی راهبردی است ایسنا/گیلان عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر گفت: ساخت مجتمع کشتی سازی در بندرانزلی رویکردی راهبردی است و موجب ظرفیت سازی، اشتغال زایی و ارزش افزوده برای کشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، جلیل اسلامی در نشست بررسی موضوعات حوزه بندری بنادر استان گیلان با بیان اینکه سرمایه گذاری و توسعه آن از سیاست ذاتی سازمان بنادر است، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در سال های اخیر در توسعه زیرساخت ها با شرکت های سرمایه گذاری همراه بوده و رویکرد مناسبی نیز در تامین و به روز رسانی تجهیزات بندری، پسکرانه، لجستیک و نرم افزار داشته است.

وی افزود: در همین راستا از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شده و امروز شاهد نتایج مثبت آن هستیم.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به وضعیت قراردادهای سرمایه گذاری بنادر کشور، خاطرنشان کرد: ظرفیتی با عنوان بازبینی، باز طراحی و بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجتمع کشتی سازی در بندرانزلی رویکردی راهبردی است

ساخت مجتمع کشتی سازی در بندرانزلی رویکردی راهبردی است