مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-18سياسي

تشریح 2 پروژه مهم ستاد اجرایی امام(ره) در کرمانشاه


رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها و مسکن ملی دولت آباد دو طرح ویژه هستند که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه به زودی آن ها را به اتمام می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، میثم کلهر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کرمانشاه 2 پروژه مهم را در سال جاری به انجام می رساند.

  وی ادامه داد: طرح جهش تولید در دیمزارها و مسکن ملی دولت آباد دو طرح ویژه هستند که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه به زودی آن ها به اتمام می رساند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه در خصوص پروژه مسکن ملی دولت آباد، گفت: این پروژه 712 در سه فاز طی سال گذشته کلید خورده که در تلاش هستیم دو فاز از آن تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه دیگری که این ستاد با همکاری جهاد کشاورزی برای چندمین سال متوالی به کشاورزان دیم کار استان ارائه می دهد طرح  جهش تولید در دیم زارها است.

کلهر خاطرنشان کرد: طرح جهش تولید در دیم زارها در کرمانشاه از سه سال گذشته شروع شده و به صورت مستمر استان های دیگر هم اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح 2 پروژه مهم ستاد اجرایی امام(ره) در کرمانشاه

تشریح 2 پروژه مهم ستاد اجرایی امام(ره) در کرمانشاه