مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-13حوادث

کاهش 45 درصدی پرونده های مرتبط با سلاح گرم در قزوین


رییس کل دادگستری استان قزوین از کاهش 45 درصدی پرونده های مرتبط با سلاح گرم در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی در خصوص کاهش پرونده های مرتبط با سلاح گرم، اظهار کرد: برقرای امنیت عمومی در جامعه مهم ترین وظیفه حاکمیت است و پیشگیری و برخورد با مخلان امنیت از سیاست های راهبردی دستگاه قضا است.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق برهم زننده امنیت عمومی جامعه و افزایش جرایم خشن حمل، نگهداری و خرید فروش اسلحه و مهمات است چرا که زمینه ساز بسیاری از جرائم خشن مانند قتل، آدم ربایی، سرقت مسلحانه، شرارت می شود که قانون مجازات سختی را برای آن پیش بینی کرده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: متأسفانه در سال های اخیر فروش اسلحه در فضای مجازی افزایش پیدا کرده و علاوه بر ورود دستگاه های مسئول در برخورد با این معضل در حوزه پیشگیری و آگاه سازی نیز باید با بهره مندی از رسانه ها اقدام کرد.

وی بیان کرد: در سال جاری با اقدامات اطلاعاتی 3 نفر در زمینه تولید و فروش اسلحه در استان شناسایی شده و تعدادی سلاح نیز از آن ها کشف و برای متهمان پرونده کیفری تشکیل شده است که البته این افراد به صورت شبکه ای، سازمان یافته یا باندی فعالیت نداشته و صرفاً به منظور موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 45 درصدی پرونده های مرتبط با سلاح گرم در قزوین

کاهش 45 درصدی پرونده های مرتبط با سلاح گرم در قزوین