مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-21اقتصادي

مراودات تجاری و سرمایه گذاری با کشور عمان افزایش می یابد


رییس هیات تجاری سیستان و بلوچستان از افزایش مراودات تجاری، سرمایه گذاری در بخش های مختلف و برگزاری نمایشگاه های تخصصی با کشور عمان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیات تجاری سیستان و بلوچستان از افزایش مراودات تجاری، سرمایه گذاری در بخش های مختلف و برگزاری نمایشگاه های تخصصی با کشور عمان خبر داد.

ایرج حسن پور در گفت وگو با ایسنا افزود: در سفر هیات تجاری سیستان و بلوچستان به کشور عمان جلسات مختلفی در قالب کارگروه های تخصصی با هدف توسعه روابط اقتصادی، تجاری، معدنی، سرمایه گذاری و برگزاری نمایشگاه های مشترک در مسقط و چابهار، ایجاد پارک علم و فناوری عمان در چابهار و پارک علم و فناوری ایران در مسقط برگزار شده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی خط کشتیرانی مسافری و باری چابهار - مسقط و همچنین بازدید از مراکز صنعتی و فرصت های سرمایه گذاری در عمان، نمایشگاه مواد غذایی و سلامت، شرکت های دانش بنیان و دیدار با مقامات اقتصادی و سرمایه گذاران این کشور از دیگر اقدامات و برنامه هایی بود که در طول این سفر به آن اشاره شد.

رییس هیات تجاری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در تداوم برگزاری جلسات، کارگروه های تخصصی رییس و نایب رییس خانه معدن استان با معاون صنعت و تجارت عمان و همچنین جلسه ای با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و مدیران گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات تجاری و سرمایه گذاری با کشور عمان افزایش می یابد

مراودات تجاری و سرمایه گذاری با کشور عمان افزایش می یابد