مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-21سياسي

اقدام دو سازمان برای رفع موانع تاسیس و ثبت تشکل های قرآنی کشور 


آیین امضای تفاهم نامه همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،با هدف تسهیل و تسریع در فرایند تاسیس و ثبت تشکل های قرآنی برگزار شد.

- آیین امضای تفاهم نامه همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،با هدف تسهیل و تسریع در فرایند تاسیس و ثبت تشکل های قرآنی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بهبودی -مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم- در توضیح این خبر گفت: دستیابی به جامعه ای قرآنی و برخوردار از ایمان و عمل صالح، تحقق اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن کریم و ارتقاء ایران اسلامی به کشور توسعه یافته با هویت دینی و اسلامی، در گرو عزم ملی و اراده هماهنگ دستگاه های اجرایی و مدیران ارشد نظام است.

وی ادامه داد: در راستای همین امر و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، پس از رایزنی و گفتگوهای اولیه با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و علقه و ارادتی که رییس و مدیران ارشد این سازمان نسبت به ساحت مقدس قرآن و عترت دارند، همراه با برگزاری محفل انس با قرآن کریم در جوار مرقد مطهر شهید گمنام، تفاهم نامه میان این دو سازمان منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام دو سازمان برای رفع موانع تاسیس و ثبت تشکل های قرآنی کشور 

اقدام دو سازمان برای رفع موانع تاسیس و ثبت تشکل های قرآنی کشور