مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 00:502023-09-05سياسي

اربعین مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است


امام جمعه گناوه با بیان اینکه اربعین مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است، گفت: اربعین یعنی شناخت مردم نسبت به امام حسین (ع) که شناخت و معرفت امام زمان (عج) را به دنبال دارد.

- بوشهر- امام جمعه گناوه با بیان اینکه اربعین مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است، گفت: اربعین یعنی شناخت مردم نسبت به امام حسین (ع) که شناخت و معرفت امام زمان (عج) را به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رکنی حسینی سه شنبه شب در آیین عزاداری و سوگواری اربعین حسینی در مسجد شهید حر خسروی گناوه اظهار داشت: برخی اعداد دارای ویژگی های خاص هستند اگر چه ممکن است ما اسرار این ویژگی ها و اعداد را ندانیم.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه در روایات و منابع دینی بر عدد چهل و لفظ اربعین اشاره و تاکید شده است گفت: اربعین دارای ویژگی ها و معانی است که گاهی معنای کامل بودن انسان را می دهد.

وی ادامه داد: برگزاری اربعین شهادت از ویژگی های امام حسین (ع) است و خداوند برخی ویژگی های را مختص آن حضرت قرار داده است.

وی گفت: امروز در برگزاری اربعین امام حسین (ع) شاهد برپایی اجتماع عظیم عاشقان و شیفتگان آن حضرت و جمعیت بی نظیری در عالم هستیم و نظیر چنین اجتماعی با این همه عشق و معرفت ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در عالم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است

اربعین مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است