مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 04:152023-09-02اجتماعي

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت


به عاشقان حسینی توصیه می شود توقفشان را در کربلا و شهرهای مذهبی عراق کوتاه کرده و حتما قبل از خروج از مرزمهران توقف و استراحت کافی را داشته باشند تا از تصادفات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در 24 ساعت گذشته مرز مهران آنچنان شلوغ شده که تعداد تردد زائرین از این نقطه 240 هزار و 284 نفر بوده است.

متولیان امر برای جابجایی زائرین از مرز مهران به سایر استان های کشور تمام امکانات خود را به کار گرفته و اتوبوس ها را در مهران مستقر کرده است.

استراحت کافی و دقت در رانندگی از تصادفات جاده ای جلوگیری می کند اما امروز علیرغم هشدارها تعدادی از زائرین اربعین در حادثه سقوط ماشین جان خود را از دست دادند.

عشق به حسین  احمد لواسانی از زائرین اهل استان تهران به فارس گفت: شور و غوغایی که امروز در مرز مهران می بینیم به واسطه عشق به حسین(ع) است چرا که این عشق حد و مرزی نمی شناسد و همه برای این دیدار لحظه شماری می کنند.

وی افزود: امکانات و خدمات دهی عالی از طرف مردم و سایر دستگاهها به زائرین ارائه شده است، حضور نیروهای بسیج و فراجا مرا به یاد دوران دفاع مقدس انداخت از همه عزیزانی که در حال خدمت به زوار هستند تشکر فراوان می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت