مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-13اجتماعي

بازگشت طاووسک به زیستگاه خود در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی آستارا از تیمار و رهاسازی یک قطعه طاووسک در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا خبر داد.

- به گزار ش خبرگزاری فارس از استارا، محمدرضا سلامی ریک سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی آستارا در جریان رهاسازی با بیان اینکه بازگشت طاووسک به زیستگاه خود در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا  اظهار کرد: مأمورین یگان محیط زیست در پی گزارش یکی از دوستداران طبیعت مبنی بر عدم توانایی طاووسک برای پرواز با مراجعه به منزل وی پرنده مصدوم را جهت درمان به پاسگاه طبیعت گردی آستارا انتقال دادند.

  به گفته سلامی ریک، طاووسک مصدوم به مدت چند روز در پناهگاه حیات وحش نگهداری و پس از تیمار و معاینه آن توسط تکنسین دامپزشکی اداره محیط زیست آستارا و همچنین اطمینان خاطر از بهبودی و سلامت پرنده، در طبیعت و آبگیرهای حیات وحش لوندویل رهاسازی شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سال های اخیر با مشارکت شهروندان و جوامع محلی استان گیلان، حفاظت از محیط زیست و حیات وحش ملموس تر از گذشته بوده افزود: مردم طبیعت دوست شهرستان مرزی آستارا نیز با توجه به علاقه زیادی که نسبت به طبیعت و گونه های جانوری دارند همواره در حوزه های مختلف زیست محیطی پیشگام و همکاری صمیمانه ای در تحویل پرندگان مصدوم با اداره محیط زیست شهرستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت طاووسک به زیستگاه خود در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا

بازگشت طاووسک به زیستگاه خود در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا